Allianz - Transformare digitala si procese fara hartie

Allianz - Transformare digitala si procese fara hartie

Allianz ofera o gama cuprinzatoare de produse si servicii de asigurare și de gestionare a activelor pentru 78 de milioane de clienti din peste 70 de tari. Allianz Insurance ofera un portofoliu complex de produse de asigurare a bunurilor si asigurari de viata / de sanatate, atat pentru clienti privati, cat si pentru companii.

Allianz Insurance România cauta o solutie pentru gestionarea unificata a documentelor pentru a îndeplini reglementarile industriei, pentru a raspunde provocarilor de afaceri si initiativelor de transformare digitala demarate la nivelul organizatiei.

Cateva dintre obiectivele majore au fost cresterea eficientei proceselor bazate pe documente si a vitezei de regasire a informațiilor, implementarea unui mecanism digital de eliberare a politelor de asigurare si asigurarea în același timp a integrarii cu aplicațiile core care gestionează fișierele clientilor generate in cadrul a 180 de sucursale distribuite geografic.

Tot ce trebuie sa stii

  • Construirea unui set de proceduri standardizate și definirea unor procese de înregistrare centralizate;
  • Peste 50% din documente inregistrate incorect sau deloc înregistrate;
  • Lipsa de trasabilitate si pierderea documentelor din cauza manipulării defectuoase a hartiei;
  • Lipsa de spatiu in birouri (cantitati mari de documente stocate in birouri);
  • Timp lung de recuperare pentru documentele fizice;
  • Informatii confidentiale neprotejate;
  • Costuri semnificative de multiplicare, transfer si gestionare a documentelor pe hartie;
  • Durata mare de procesare a cererilor de asigurare si implicit intarzieri semnificative la emiterea politelor de asigurare de catre agenti;
  • Transformarea digitala si implementarea proceselor fara hartie pentru generarea electronica a politelor de asigurare în format PDF cu posibilitatea de aplicare a semnaturilor biometrice.

Solutia a deschis calea operatiunilor fara hartie in zona de interactiune cu clientii, permitand emiterea si semnarea electronica a politelor de asigurare.


Suplimentar, adoptarea unui sistem unificat de inregistrare a documentelor de intrare/iesire la nivelul intregii organizatii a contribuit semnificativ la cresterea eficientei operationale.
Prin intermediul unui flux de lucru clar pentru digitalizarea arhivei fizice este asigurata continuarea procesului de transformare digitala.


In plus, solutia de arhivare electronica si gestionare unificata a tuturor înregistrărilor de afaceri permite companiei să administreze documentele într-un singur depozit electronic de continut si sa expuna în siguranță datele tuturor utilizatorilor de afaceri și aplicațiilor de baza, fara a pierde din vedere respectarea normelor interne si a reglementarilor legale.

  • Trasabilitate completa asupra documentelor;
  • Cresterea eficientei operatiuniilor si imbunatatirea calitatii si rapiditatii deciziilor de afaceri;
  • Un nivel mai ridicat de conformitate cu reglementările interne și externe;
  • Implementarea accesului la documente in conformitate cu drepturile de securitate si politicile de confidentialitate;
  • Acces simultan la documente;
  • Reducerea costurilor de emitere a politelor de asigurare cu ajutorul proceselor fara hartie;
  • Reducerea semnificativa a duratei de emitere a politelor;
  • Diminuarea gradului de incarcare pe bazele de date asociate aplicatiilor de afaceri;
  • Pastrarea si accesul permanent la istorilor inregistrarilor de afaceri, reducerea riscurilor operationale si a gradului de expunere al companiei;
  • Imagine de ansamblu a tuturor documentelor referitoare la clienți pe baza unui depozit unificat de continut la nivelul intregii organizatii.

Cum te putem ajuta?

Contacteaza-ne pentru o discutie in legatura cu ceea ce te intereseaza. Iti vom oferi toate raspunsurile de care ai nevoie.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
*Completand acest formular sunteti de acord ca datele dvs. de contact vor fi folosite de Star Storage in comunicari de marketing. Pentru mai multe informatii, consultati Termeni si conditii .