Produse de top

pentru businessuri de top

Cautare rapida pentru solutii

Ce este SEAL?

SEAL este un sistem integrat pentru administrarea unificată a arhivelor/ depozit unic pentru conținut (stocare, cautare și regasire, navigare si securitate, vizualizare, partajare, clasificare, metadate flexibile);
SEAL este un sistem centralizat de administrare a înregistrărilor (gestionarea retentiei, nomenclator arhivistic, distrugere si actualizari controlate, audit avansat);
SEAL este un sistem integrat pentru administrarea arhivelor hibride (arhive fizice si electronice).

SEAL este:

  • Permisibil – La o fractiune din costul plaformelor clasice de tip DMS/ECM;
  • Integrat – Arziveaza orice, oricand fara sa pierzi controlul asupra continutului;
  • Eficient – Implementare rapida inclusiv cu posibilitatea livrarii ca serviciu din cloud
  • Simplu – Interfața simpla si intuitiva (web si aplicatii mobile dedicate) pentru cresterea gradului de adoptie in randul utilizatorilor
  • Mobil – Aplicatii mobile proprii pentru iOS si Android si utilizarea standardului deschis CMIS pentru mobilitate totala.

VEZI CEL MAI NOU VIDEO DE PREZENTARE

Afla rapid cum SEAL te poate ajuta sa gasesti si sa distribui intreg continutul din organizatia ta si cum pot sa fii sigur ca respecti normele legale in vogoare prin retentie inteligenta, securitate si eDiscovey.

TOT CE AI NEVOIE SA STII

La o fractiune din costul aplicatiilor clasice de tip ECM/DMS, SEAL este un sistem de arhivare a informatiilor de nivel enterprise care iti ofera posibilitatea sa capturezi, sa transformi, sa idexezi si sa administrezi in siguranta intreaga arhiva electronica, pastrand in acelasi timp intregul set de instrumente pentru asigurarea respectarii normelor legale si administrare a continutului.

Utilizeaza SEAL pentru:

  • Conversia documentelor din format fizic in format electronic si arhivarea acestora;
  • Arhivarea documentelor electronice si managementul inregistrarilor;
  • Decomisionarea platformelor vechi de tip DMS/ECM si reducerea costurilor de mentenanta;
  • Decomisionarea aplicatiilor vechi pastrând in acelasi timp continutul pregatit pentru utilizare ulterioara.

Conversia documentelor din format fizic în format electronic și arhivarea acestora

  • Foloseste aplicatia de captura a datelor de nivel enterprise inclusa pentru popularea arhivei
  • Scaneaza si indexeaza intr-una sau mai multe locatii distribuite georgrafic, consolideaza documentele si aloca drepturi de acces personalului autorizat.

Arhivarea documentelor electronice și managementul înregistrărilor

  • Arhiveaza documentele generate electronic (sisteme de tip ERP, CRM, comunicarea cu clientii) pentru mentinerea unei evidente clare sau pentru suport in cadrul operatiilor de service.
  • Managementul inregistrarilor – defineste nomeclatorul arhivistic si perioadele de pastrare pentru arhiva in functie de datele de pastrare asociate fiecarui document si administreaza procesele de distrugere a datelor arhivate.

 Decomisionarea aplicațiilor vechi

  • Suport pentru migrarea datelor din aplicatiile vechi

Decomisionarea platformelor vechi de tip DMS/ECM și reducerea costurilor de mentenanță

  • Muta continutul pasiv din sistemele vechi de tip DMS/ECM si redu costurile de mentenanta pastrand in acelasi timp continutul pregatit pentru regasire ulterioara

Arhivarea fisierelor generate de Microsoft Outlook / managementul inregistrarilor

  • Importa, expandeaza si arhiveaza fisiere de tip PST;
  • Posibilitatea de a declara e-mail-urile ca inregistrari de afaceri

Arhivarea continutului Microsoft SharePoint / managementul inregistrarilor

  • Arhiveaza continutul de afaceri de tip Microsoft SharePoint (nu este vorba despre arhivarea de arhivarea de fisiere sau managementul stocarii ierarhice), declara continutul activ din SharePoint ca inregistrari de afaceri

Managementul documentelor si al metadatelor

  • Servicii de securitate si arhivare pentru documentele de afaceri;
  • Model configurabil pentru metadate;
  • Model de date flexibil;
  • Incarcarea fisierelor impreuna cu atributele acestora;
  • Perspective nelimitate de navigare;
  • Functionalitati avansate de cautare, recuparare si partajare a continutului;

Managementul documentelor

  • Arhivarea pe termen lung cu instrumente integrate pentru semnarea, vizualizarea si utilizarea certificatelor calificate pentru aplicarea semanturilor digitale;
  • Politici automate de retentie si respectarea normelor legale;
  • Declararea obiectelor Outlook ca inregistrari;

Captura continutului si procesarea imaginilor

  • Capabilitati avansate de capturare a documentelor;
  • Recunoastere optica a caracterelor nelimitata si intelegere automata;
  • Instrument web integrat de vizualizare a documentelor;

E-Discovery

  • Pastrarea, revizuirea si analiza informatiilor stocate electronic;
  • Motor de cautare si filtrare avansat pentru informatiile arhivate;
  • Marcaje de retinere, care impiedica distrugerea documentelor electronice in cazul implicarii lor in litigii;
  • Partajarea colectiilor de documente;
  • Directoare cu reguli specifice de pastrare a documentelor;

Arhivare si acces la nivel de utilizator

  • Arhivarea datelor direct din sistemele utilizate zilnic (MS Outlook, sisteme de fisiere);
  • Aplicatie mobila pentru iOS si implementarea standardului CMIS pentru recuperarea datelor de arhivare;

Securitate si control acces

  • Integrare cu autentificarea LDAP;
  • Securitate atent reglementata utilizand liste de control acces, politici, securitate/niveluri de clasificare;
  • Securitate dinamica si criptarea AES a continutului;
  • Procese permanent auditabile;

De ce suntem diferiti?

  • Model de preturi competitiv
    • Preturi la o fractiune din costul platformelor traditionale de tip DMS/ECM. Model de licentiere in functie de capacitate (numar nelimitat de utilizatori).
  • Gata de utilizare din prima clipa
    • Datorita functionalitatilor extrem de flexibile pentru managementul datelor, SEAL poate sa absoarba, sa arhiveze si sa utilizeze orice tip de document, cu orice clasificare, din prima zi de la instalarea out-of-the-box.
  • Pregatit pentru integrare
    • REST API proprietar.
    • Dezvoltat folosind standarde deschise precum CMIS (Content Management Interoperability Services) astfel incat continutul administrat este accesibil in formate non-proprietare folosind orice sistem sau echipament mobil.
  • Pregatit pentru Cloud si echipamente mobile
    • Construit pentru Cloud si furnizori de tip SaaS cu capabilitati multi-tenant.
    • Pe baza aplicatiilor mobile dedicate pentru iOS si implementarii standardului CMIS utilizatorii au din start posibilitatea sa vizualizeze continutul folosind o gama variata de echipamente de la laptop-uri si tablete pana la telefoane mobile.
  • Aplicatie inclusa pentru scanarea si ocerizarea documentelor
    • Construieste-ti rapid biroul digital cu aplicatia profesionala inclusa de scanare a documentelor. StarCapture Desktop vine cu OCR nelimitat si invatare automata ca sa-ti usureze si mai mult activitatea.
  • Model dinamic de definire a schemelor de metadate(fara dependenta de personalul IT)
    • Folosind modelul dinamic de date nu mai este nevoie de interventia personalului IT pentru administrarea informatiilor. Documentele sunt acum stocate si clasificate dupa schemele de metadate definite de utilizatori. Castiga independenta fata de IT lasand in acelasi timp in grija acestui departament modelele generice de administrare a informatiilor.
  • „Schema dinamica” de indexare
    • Functionalitati puternice de incarcare a datelor (fisiere impreuna cu metadatele asociate, scanarea si indexarea documentelor, incarcarea in arhiva a fisierelor de tip PST si a e-mail-urilor din Microsoft Exchange) si flexibilitate de neegalat in definirea modalitatilor de administrare a datelor (no-schema).
  • Perspective nelimitate de vizualizare a continutului
    • Navigheaza eficient prin arhiva electronica prin intermediul unui numar nelimitat perspective de afisare a continutului stocat pe baza metadatelor asociate. Scapa de afisarea greoaie a unor structuri arborescente fixe de fisiere si directoare. Acum utilizatorii isi pot defini, in functie de specificul activitatii desfasurare sau a departamentului din care fac parte, modalitati personalizate de vizualizare a continutului, fara a fi nevoie de implicarea persoanlului IT.
  • Aplicatie integrata de vizualizare a documentelor
    • Vizualizeaza PDF-uri, imagini scanate, documente Microsoft Word, fara sa parasesti SEAL
    • Instrument web optimizat pentru afisarea fisierelor scanate de dimensiuni mari
  • Colectii de documente – functionatilati avansate de partajare a continutului
    • Poti defini un set specific de informatii plecand de la nevoi concrete (colectii de documente) si sa le asociezi proprietati avansate de partajare (in interiorul si in afara organizatiei) pastrand in acelasi timp controlul asupra continutului (continutul nu paraseste arhiva). Legat de securitate, SEAL pune la dispozitia utilizatorilor mult mai mult decat liste de control al accesului (securitate definita pentru perioade limitate de timp, reguli de securitatea dinamice)
  • Reguli de securitate puternice si flexibile
    • Managementul utilizatorilor oferit out-of-the-box sau posibilitatea de integrare cu autentificarea LDAP;
    • Securitate atent reglementată utilizând liste de control acces, politici de securitate/niveluri de clasificare;
    • Securitate dinamică – reguli de securitatea puternice si flexibile bazate pe metadatele asociate;
    • Criptarea AES a conținutului;
  • Semnaturi digitale
    • Arhivarea pe termen lung cu ajutorul instrumentelor integrate pentru semnarea, vizualizarea si utlizarea certificatelor digitale pentru semnaturi digitale pentru a construi si administra o arhiva electronica in conformitate cu cerintele legale
  • Managementul avansat al inregistrarilor
    • Aplica reguli de pastrare a documentelor de afaceri si distrugere controlata in cazul solicitarilor exprese (pe baza calendarului de rententie a inregistrarilor, a marcajelor de reținere si a cliclului de viata a fisierelor)
      Automatizarea politicilor de retentie si respecatare a reglementarilor pentru conformitate cu standardele nationale in vigoare sau la nivel de industrie
      Declararea obiectelor Oultook ca inregistrari de afaceri.

Arhitectura de baza

01.seal_architecture_ro

Modele de livrare

CAPEX

On Premises

Foloseste infrastructura existenta pentru a construi propriul cloud privat cu ajutorul caracteristicilor native de multi-tenant ale aplicatiei;

OPEX

On Demand

Folosește solutia „On Demand” pentru a plati exact cat arhivezi, fara costuri inițiale pentru infrastructura, software sau implementare.

BENEFICII PENTRU AFACEREA TA

saves-money

Redu costurile – la o fractiune din costurile platformelor traditionale de tip DMS/ECM

increase_efficiency

Creste eficienta – transforma procesele bazate pe hartie in procese digitale

search

O Singura Solutie Integrata - arhiveaza orice, oricand fara sa pierzi controlul asupra continutului

Free_IT_resources

Elibereaza resursele IT – arhiveaza si vizualizeaza documente fara a cere ajutorul personalului IT.

secure

Respecta normele legale - Diminueaza gradul de expunere externa al companiei folosind arhiva electronica in conformitate cu reglementarile legale

DESCARCA SAU AFLA MAI MULTE

Alfa cum SEAL te poate ajuta sa-ti construiesti Biroul Digital

Inca ai intrebari? Incearca gratuit si convinge-te!

Inscrie-te astazi pentru o demonstratie gratuita si afla cum SEAL iti poate aduce Biroul Digital.