Solutii de top

pentru afaceri de top

Solutie de gestionare a litigiilor

Solutia permite gestionarea dosarelor si a documentelor asociate acestora de la faza concilierii sau urmaririi penale si pe parcursul derularii termenelor de instanta pana la finalizarea acestora.

Inregistrare litigiu - permite gestiunea centralizata a documentelor legate de fiecare litigiu, cu numar alocat de instanta, instanta care se ocupa de litigiu, etc.

Inregistrare date de rezolvare a litigiilor in instanta  - permite actualizarea informatiilor referitoare la data solutionarii in justitie a unui litigiu, dosar, etc.;  trimite notificari cu 10 zile inainte de data stabilita pentru prezentarea in instanta;

Inregistrare rezolutii date de instanta - permite gestionarea tuturor documentelor referitoare la deciziile instantelor de judecata  si trimite automat notificari cu 10 zile inainte de expirarea termenului de recurs;

Gestiune ciclu de viata al unui dosar - aplicatia permite vizualizarea dosarelor aflate in lucru in functie de termenul de judecata si stadiul procesual; prioritizeaza dosarele referitoare la litigii in functie de etapa de solutionare in care se afla;

Cautare informatii despre litigii - aplicatia permite cautarea rapida sau avansata, in functie de drepturile de vizualizare prestabilite pentru fiecare utilizator: materia juridica a  litigiului, cauza, numarul dosarului, instanta de judecata, numele casei de avocatura sau al consilierului juridic, valoarea litigiului, etc;

Securitate - Autentificarea utilizatorilor se face pe baza de nume utilizator si parola asociata. Gestiunea drepturilor de acces este realizata de catre administratorul solutiei;

Gestionarea valoare litigii, cheltuielilor realizate si recuperate in cadrul dosarelor - gestionarea provizioanelor, a garantiilor, masurilor asiguratorii si a calitatii procesuale a partilor implicate in dosar; permite crearea de relatii intre dosare dupa anumite criterii selectate de utilizator;

Aplicatia permite externalizarea dosarelor catre diverse case de avocatura si monitorizarea activitatii acestora pe baza unor rapoarte de performanta: termenele de judecata la care avocatul a fost prezent, numarul termenelor de judecata pentru care avocatul a intarziat redactarea raportului de termen, sansele de castig estimate versus modalitatea de finalizare a dosarului etc;

Sistem robust de notificare - notificari trimise automat de sistem la crearea de dosare noi, la alocarea dosarelor catre consilieri juridici si case de avocatura, la modificari aparute in dosarele externalizate, la nerespectarea termenilor procedurali de catre avocatii externi, etc;

Solutii de Succes construite cu Produse de Succes

SEAL 

SEAL este o aplicatie de ultima generatie care faciliteaza administrarea arhivelor. SEAL permite stocarea, cautarea și regasirea, navigarea si securitatea, vizualizarea, partajarea si clasificarea documentelor stocate in arhiva.

VEZI WEBSITEUL PRODUSULUI

DORESTI MAI MULTE DETALII ?

Contacteaza-ne pentru o discutie in legatura cu ceea ce te intereseaza.