Solutii de top

pentru afaceri de top

Cautare rapida pentru solutii

Microsoft Office 365

Oricare ar fi afacerea ta, Office 365 reprezintă o soluție optimă pentru a accelera productivitatea din cadrul companiei – acum poți avea acces de oriunde și de pe orice dispoziv la servicii precum: e-mail, calendar, partajare de fișiere, conferințe online, mesagerie instant și Office Online printr-un serviciu cu abonament lunar oferit direct din platforma de cloud Microsoft.

Suita de productivitate include dreptul de utilizare pentru suita Microsoft Office alături de versiuni online ale Exchange Server, Lync / Skype for Business, SharePoint, Office Web Apps, Yammer și servicii de conectare la platformele de socializare.

Acum poți beneficia de toate aceste aplicații cu zero investiții inițiale, costuri reduse considerabil comparativ cu metodele tradiționale și cu un suport tehnic de excepție oferit de echipa Star Storage.

Activare simplă, în doar câteva minute!

Romanii vor sa lucreze remote

 

Ti-ar placea sa lucrezi de acasa, din cafenele sau poate din parc? Nu esti singurul, vezi ce spun romanii despre modul de lucru remote si cum te poate ajuta Office 365 sa faci asta.

TOT CE TREBUIE SA STII

Servicii oferite in
pachetele Office 365
Office 365
Business Essentials
Office 365
Business
Office 365
Business Premium
Aplicatiile Office 365 instalate complet: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher si OneNote pe un numar de pana la 5 PC-uri per utilizator
Office 365 pe 5 tablete si 5 smartphones pentru versiunea Office complet instalata
Microsoft Office 365 in versiune online, inclusiv Word, Excel si PowerPoint
Stocare si partajare fisiere cu 1 TB spatiu de stocare per utilizator
E-mail de serviciu prin Outlook, calendar si persoane de contact cu inbox de 50 GB/utilizator
Mesagerie instant si video conferinte HD prin Skype for Business
Reteaua sociala de companie Yammer, sprijina interactiunea si colaborarea echipelor
Aplicatii de prezentari si raportari digitale pentru nevoile de business
  • Zero investiție inițială și costuri reduse cu echipa prin creșterea productivității
  • Activare rapidă, în doar câteva minute
  • Agilitate în business - posibilitate de scalare resurse conform nevoilor afacerii
  • Mobilitate - lucrezi de oriunde și de pe orice dispozitiv
  • Colaborare – lucrezi simultan și de oriunde pe documentele partajate
  • Flexibilitate - Licențiezi dispozitivele la nivel de utilizator și doar produsele necesare. Ai la dispoziție întotdeauna ultimele versiuni de aplicații.
  • E-mail calitate business - mesaje de până la 25 MB
  • Întâlniri și conferințe online – cu până la 250 de participanți
  • Stocare și partajare de fișiere - 1 TB în cloud cu OneDrive
  • Gestionare IT simplificată - centre de date distribuțite la nivel global
  • Cele mai recente versiuni Office
  • Socializare și colaborare pe rețele private – Yammer, Lync / Skype for Business
  • Asistență tehnică - telefonică 24/7 cu timp de răspuns de 1 oră
  • Nivel de calitate servicii (SLA) de 99.9 % garantat financiar

DE CE SUNTEM DIFERITI?

  • CONSULTANTA - Analizam impreuna diversele optiuni si planuri Office 365, pentru a intelege ceea ce este esential pentru afacerea ta si pentru a ne asigura ca veti obtine ceea ce aveti nevoie la un pret optim.
  • PLANIFICARE - Planificam migrarea de la platforme mai vechi, in special componentele e-mail, calendar si contacte, fara riscuri si intreruperi in functionarea serviciului. Avem o echipa de profesionisti certificati Microsoft cu experienta si cunostinte tehnice avansate in astfel de migrari.
  • MIGRARE - Iti oferim instruire si suport pentru personalul tau, pentru a ne asigura ca functionalitatile cheie sunt bine intelese si noile fluxuri de lucru devin o obisnuinta pentru colegii tai.
  • ADMINISTRARE - SUPORT TEHNIC - Oferim printr-o echipa de ingineri de suport, disponibila 24 x7, administrarea serviciilor tale de Office 365 si suport tehnic specializat pentru dispozitivele mobile de pe care utilizezi serviciile Office 365. Avem o echipa de profesionisti certificati Microsoft cu experientata si cunostinte tehnice avansate in astfel de migrari, care dispun de instrumentele adecvate si expertiza necesara pentru a indeplini corespunzator acest lucru. Planificam cu atentie procesul pentru a asigura o migrare fara probleme in conditii de siguranta, care reduce la minim impactul asupra afacerii.

REZOLVAM PROBLEMELE DIVERSELOR INDUSTRII

"Initial nu am crezut ca implementarea unei simple aplicatii mobile, pe care sa o poti utiliza de oriunde si oricand, poate aduce rezultate cu impact major asupra activitatilor noastre curente. Cu Office 365 insa am crescut eficienta proceselor companiei si am redus total cheltuielile pentru servere, licente software, mentenanta si personal tehnic." Ionut Nica, CEO, Structuri SRL

"Cautam de mult o solutie integrata care sa ne ajute sa inlocuim sarcinile costisitoare cu resurse adaptate business-ulului nostru. Implementarea pachetului Office 365 in procesele noastre de business a fost momentul in care am permis tehnologiei si informatiilor sa ne ghideze deciziile eficient, acordand o mai mare atentie nevoilor clientilor nostri." Melinda Galu, Avocat, Cabinet Avocat Galu Melinda Hannelore

"Nu ne-am imaginat niciodata ca tehnologia poate lucra la fel de mult ca si noi si sa fie in acelasi timp 100 % previzibila ca si cost. Acesta solutie integrata livrata ca serviciu din cloud ne-a permis sa ne concentram asupra activitatii noastre si nu pe tehnologia din spatele ei. Rulam operatiuni eficiente care conduc la cresterea loialitatii clientilor nostri si la promovarea mult mai usoara a serviciilor din portofoliu." George Simion, CIO, Patria Bank

MODELE DE LIVRARE

CAPEX

On-Premises

Foloseste infrastructura existenta pentru a construi propriul cloud privat cu ajutorul caracteristicilor native de multi-tenant ale aplicatiei.

OPEX

On Demand

Folosește solutia „On Demand” pentru a plati exact cat arhivezi, fara costuri inițiale pentru infrastructura, software sau implementare.

BENEFICII PENTRU AFACEREA TA

saves-money

Save money – Competitive pricing vs. traditional DMS/ECM platforms

increase_efficiency

Increase Efficiency – transform paper based processes into paperless

search

One integrated solution - Archive anything, anytime without losing governance control over the content

Free_IT_resources

Free IT resources – line of business users are able to use it without the need for specialized IT personnel.

secure

Increase Compliance - Reduce company exposure and mitigate risks with a legal, regulatory and industry compliance electronic archive

DORESTI MAI MULTE DETALII ?

Contacteaza-ne pentru o discutie in legatura cu ceea ce te intereseaza.